trwa inicjalizacja

wtorek, 17 lutego 2015

Satsuki "Brave" - polskie tłumaczenie

Ostatnio mamy na blogu niemałe zaległości, za co przepraszamy, dlatego aby nie było tu tak pusto, to wstawię tu tłumaczenie piosenki "Brave".


"Brave" to piosenka z najnowszego singla Satsuki'ego "Lily ~Tsukikage ni Miserarete~ ". Ballada ta śpiewana jest całkowicie po angielsku. Jednak zanim przejdę do tłumaczenia, parę słów o Sacchan.

"Po odniesieniu sukcesu jako wokalista RENTRER EN SOI, Satsuki rozpoczął karierę solową, bardziej skupiając się na swoim muzycznym koncepcie. Główną ideą prezentowaną przez jego muzykę jest to, że śpiewanie oczyszcza duszę. Satsuki używa swojego głosu i słów, by rozświetlić dusze wypełnione ciemnością i zwątpieniem, zwracając je w stronę przyszłości. Jego anielski głos bardzo dobrze pasuje do prostej, czystej i niewinnej muzyki z pierwszego singla, który stanowi wspaniały początek nowego etapu kariery artysty."


"Brave"

Original/English:


Falling into the deep sea

Looking inside of me
All I have is a shinning hope
Resonate though a dream, never hide true feelings
Let me release my true soul

I need you with me
My heart is aching day by day
Wanna see you smile, wanna kiss your pure heart
Time after time

I can feel
You can feel
We aren't alone forever
I am here, I am here
Don't you cry
Touch my heart

I can live
You can live
We can stand up again
Bravely Bravely
We can take a step ahead
Far away

A love

Under once endress sky,
The place inside my dream
Without exaggeration
I will sing for you

This scenery is singing.
I'm floating to infinity
As I'm closing my eyes
I can feel the flow of time

I need you with me
My true self is calling day by day
Wanna see you smile, wanna kiss your pure heart
Time after time

I can feel
You can feel
We aren't alone forever
I am here, I am here
Don't you cry
Touch my heart

I can live
You can live
We can stand up again
Bravely Bravely
We can take a step ahead
Far away

This is destiny
Fading away are our scars
Breaking the darkness in our hearts

This is destiny
my melody rings on forever
We're still standing brave in the flow of time.


Tłumaczenie polskie:


Popadam w głębię oceanu
Patrząc wewnątrz siebie
Wszystko co mam to lśniąca nadzieja
Budząc się we śnie, nigdy nie ukrywam swoich uczuć
Pozwól mi uwolnić mą prawdziwą duszę

Potrzebuję cię przy mnie
Moje serce boli bardziej dzień po dniu
Chcę widzieć twój uśmiech, chcę całować twe niewinne serce
Raz po raz

Potrafię czuć
(ty) Potrafisz czuć
Nie będziemy sami na zawsze
Jestem tu, jestem tu
Nie płacz
Dotknij mego serca

Potrafię żyć
(ty) Potrafisz żyć
Wstaniemy jeszcze raz
Dzielnie, dzielnie
Możemy zrobić krok naprzód
Daleko

Miłość

Pod jednym nieskończonym niebem,
Miejsce w mych snach
Bez przesadnie
Będę śpiewał dla ciebie

Ta sceneria śpiewa
Płynę do nieskończoności
Gdy zamykam oczy
Potrafię poczuć upływający czas

Potrzebuję cię przy mnie
Moje serce boli bardziej dzień po dniu
Chcę widzieć twój uśmiech, chcę całować twe niewinne serce
Raz po raz

Potrafię czuć
(ty) Potrafisz czuć
Nie będziemy sami na zawsze
Jestem tu, jestem tu
Nie płacz
Dotknij mego serca

Potrafię żyć
(ty) Potrafisz żyć
Wstaniemy jeszcze raz
Dzielnie, dzielnie
Możemy zrobić krok naprzód
Daleko

To przeznaczenie
Zanikają nasze blizny
Łamiąc ciemność w naszych sercach

To przeznaczenia
Moja melodia będzie brzmiała na zawsze
My ciągle stoimy silnie w upływie czasu


Dziękuję !
~Nyaan =^.^=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz